Consumatorul informează BASM MODEL SRL cu privire la decizia de retragere din contract, notificând în scris sau telefonic că renunță la cumpărare.

Orice client are dreptul de a returna produsul cumparat in cazul in care acestea au defecte sau lovituri cauzate in timpul transportului. In aceste situatii marfa poate fi inlocuita cu un alt produs asemanator sau dintr-o alta gama aleasa de client sau se va restitui clientului contravaloarea comenzii.

Solicitările de retur se notifică la adresa de e-mail botezfashionshop@gmail.com sau la numărul de telefon 0740 199 524.

BASM MODEL SRL va înapoia contravaloarea comenzii din suma returnata se scade taxa de transport aferenta returului + taxa de transport achitata initial pentru livrare, suma va fi returnata clientului  în cel mai scurt timp posibil de la primirea produsului returnat.

Taxa de transport pentru retur este de (25 ron) prin Fan courier.

Produsele pentru care nu se acceptă retur:

  • Produse desigilate;
  • Produse care prezintă lovituri sau sunt incomplete (fără accesorii sau documentele aferente);
  • Produsele care au termen de valabilitate scurt, se deteriorează ușor și cele care sunt sensibile la condițiile de temperatură;

Procedura de retur

  1. Mai întai de toate, se va face intenția de retur printr-o sesizare scrisă sau verbală prin următoarele metode:
  • Prin intermediul adresei de email: botezfashionshop@gmail.com
  • Telefonic: 0740 199 524.
  • La sediul companiei noastre: Sat Bistrita, Comuna Alexandru cel bun, Strada Petru Rares, Nr.24, Judet Neamt.

Solicitarea de retur trebuie să conțină următoarele informații:

  • Nume/prenume;
  • Adresă de livrare;
  • Adresă de email/nr. de telefon;
  • Numărul facturii;
  1. Un operator de la profilicaffe.ro va face o solicitare de preluare a coletului de retur de la adresa specificată de client, de către una din firmele de curierat cu care colaborăm;

Ulterior, se va stabili o zi pentru preluarea coletului de retur de către curier de la adresa clientului.

Clientul va preda curierului coletul cu produsele achiziționate, împreună cu toate documentele aferente primite.

  • Suma achitată de client va fi rambursată, în 15 zile calendaristice de la primirea integrala a coletului de retur.
  • Pentru comenzile plătite cu cardul suma va fi returnată pe același card utilizat la tranzacționare, în decurs de maxim 15 de zile de la acceptarea returului.

Cheltuielile de transport vor fi suportate în totalitate de către client.

Situații în care costurile de transport for fi suportate de către Profilicaffe.ro

  • Produsul livrat nu corespunde specificaţiilor din site. Puteţi solicita returnarea acestuia pentru înlocuire sau rambursarea integrală a contravalorii (în cazul în care produsul nu mai este disponibil).
  • Colet deteriorat. Pentru produsele ale căror colete prezintă deteriorări vizibile la primirea prin curier, vă recomandăm să refuzaţi recepţia lor. Pentru dovezi, coletul poate fi fotografiat şi se poate întocmi un proces verbal împreună cu reprezentantul firmei de curierat în care să fie menţionată starea coletului din momentul livrării.
  • Produse livrate greşit. În cazul în care s-a livrat alt produs decât cel comandat.

Costurile de retur pentru situaţiile prezentate mai sus (nu şi în cazul renunţării la cumpărare) cad în sarcina magazinului nostru.

Solicitările de retur se notifică pe site-ul nostru la adresa de e-mail botezfashionshop@gmail.com sau prin prezentarea la sediul BASM MODEL SRLcu produsul respectiv în termen de 48 de ore de la primirea produsului.

Returnarea produselor la sediul BASM MODEL SRLse poate face de luni până vineri în intervalul 08:00 – 17:00.

Menţiune

În toate cazurile de mai sus, produsele trebuie returnate în starea în care au fost primite, în ambalajul original şi însoţite de toate accesoriile şi documentele originale. Deteriorarea produselor sau punerea într-o stare ce face imposibilă revânzarea lor poate duce la refuzarea returului.